Saturday, September 08, 2007

nedáš (dostaneš...)

tak, jak jsem si předsevzal, že odteď budu psát (alespoň) jeden postík denně a pokud ne, tak si dám za trest deset dřepů (což je však pro mé sportem zocelené (no řekněme spíš ztužené) tělo byla psíše odměna, tak si je možná nakonec odpustím) no ovšem dnes jsem to měl opravdu jednoduché, ani jsem se nezapotil, no, abych to nenatahoval, dneska se mi na hanspaulce poprvé nevyplatilo mé sebevědomé prohlášení "jestli nedám gól, tak si dám pivo", no fuj fuj fuj (a ani nevím, co to bylo za druh)

(ale déle už ty panáky v televisi nevydržím, a jdu do kina)

7 comments:

Anonymous said...

S reakcí jsem si počkal až na chvíli, kdy se ti to prohlášení konečně vyplatilo. ;) Jaký bylo kino?

"psíše" - a já myslel, že myšíše... :o

filuta said...

jo, kino bylo poučné, byl jsem na kupředu levá/pravá

ad chyba: ta je tak roztomilá, že ji snad ani neopravím :o)

Anonymous said...

No, tak nevím, to se možná vyplatili spíš ti panáci... ;)

dudek said...

Nejen Vídeň, ale teď už i další díl pohádky, kterou filuta vypráví dětem u stolu bez soli... moc restů škodí. ;)

joker37 said...

To the person named "Filuta" my name is Carl Filuta of Las Cruces,NM. Formerly of Youngstown, Ohio. Grand-father named Anton Filuta. His Brother was named George. I'm trying to tie together my family tree. Request you respond.
Respectfully submitted,

Carl

kristinka said...

nejakej novinky, ktere by staly za zminku?

Anonymous said...

Takové shrnul ve svém commentu Carl. ;)

Jinak, protože včera vypršel termín, dokdy platila závazná návaznost mý Varšavy na tvou (filuto) Vídeň, jsem naštěstí odkázán už jen na vlastní vůli, pokud jde o odhodlávání se sepsat report. 0:-§