Friday, November 17, 2006

"oprava" v metru

no nedá mi to abych se nezmínil o jedné věci, jež mi už dlouho leží (kdesi) v žaludku a řekl bych, že asi nejsem sám, koho zklamala dvouměsíční (!!) práce na eskalátorech na Karlově náměstí, jejímž výsledkem bylo:

a) zkažený konec léta pro všechny, kdo museli chodit až na Palackého náměstí

b) jakási bezvýznamná a skoro přehlédnutelná výměna toho krátkého spodního eskalátoru (jak tam vždycky stávají revisoři)

když pak uzavřeli kvůli opravám i vstup z náměstí autora dějin národa českého, nedělal jsem si už žádné přehnané naděje, nicméně... pak jsem jednou zavítal do metra o víkendu, navíc po ránu, zdejší dělníci (což je stejně nejspíš převlek) neopatrně nechali otevřená dvířka do pracovního prostoru a mě se naskytl pohled vpravdě nečekaný



takže, napadají mě asi tak dvě možnosti

-nejmenovaný pražský primátor je goa'uld (to by ostatně vysvětlovalo i několik dalších věcí)

-MHD testuje nový dopravní prostředek (za dvacet korun na hodinu a čtvrt to není zas tak špatné)

nebo, že by tu byla ještě nějaká třetí možnost...?

No comments: