Tuesday, December 05, 2006

just a perfect day

no tak nedá mi to, abych nedal průchod svému mírnému nadšení :o), dnes jsem dokončil svou první recensi, no ten článek měl čtyři stránky :o), moje recense má tak dvacet řádek a psal jsem ji asi čtyři a půl měsíce (což dává nějaký týden na řádek - docela zoufalá produktivita, co?), každopádně jsem rád, jednak, že to mám za sebou, a jednak za zajímavý životní impuls (hlavně ten šok, když mi ten článek tehdá poslali 8-)). pochopitelně mám pocit, že mi teď asi nějakou dobu žádný další nepošlou (jenom nevím jestli :o) nebo :o(, nějak neznám rozporuplného smajlíka)

no a ještě jsem dnes našel týden postrádané (a už oplakané) školní klíče, naprosto nečekaně byly v kapse od saka (no, je fakt, že jsem se tam nekoukal ani stokrát), a navíc v jiné, než kde je obvykle nosívám (takže to bylo obzvlášť záludné)

prostě luxusní den (zítra mě asi přejede tramvaj nebo si koupím koblihu bez marmelády, takže kdybychom se už neviděli... )

6 comments:

kristinka said...

ja myslim, ze jsi docela produktivni... ;)
proc jsem "posledni" vetu cetla asi 4x a pokazdy jako "koupim si koblihu DO marmelady" a rikala si, ze to asi bude nejakej interni joke??? :-D

filuta said...

no já mám pocit, že mozek si vždycky nějak doplní tu očekávanou variantu. ovšem v tomhle případě opravdu nevím :o)) (proboha, snad se v americe nedávají koblihy do marmelády)

kristinka said...

tady je mozny cokoli, ale myslim, ze tak daleko se jeste nedostali - oni jsou tu s tema koblihama dost na stiru...
myslim, ze ale problem bude v tom vyrazu "mozek si doplni"...;)

Anonymous said...

I only understood the title of your message ;)

filuta said...

well, better than nothing :o))

Anonymous said...

Yes indeed :) There must be a start to everything ;)