Monday, December 04, 2006

blog jako hroch

v dnešní době tvrdého konkurenčního boje se některé firmy řídí heslem originalita a vtipnost za každou cenu (ehm...), například používají v názvech různé rýmy ála "máme doma komín, slouží nám ke spaní"

někdy je to docela okouzlující...

tak třeba začnu hned svou nejoblíbenější. když jdu do školy ráno, potkávám je ráno cestou do školy, když jdu do školy v poledne, potkávám je v poledne a když jdu pak večer ze školy, stojí tam zas, květinářství s poutavým anglicko-českým názvem Flowers Florenc (pokud ovšem Florenc je české slovo)



obchod s obuví, kde vám jistě nabídnou i víc, než sami čekají - Střevíce a více



kancelářské potřeby, kde mají nápadů na rozdávání - Papírnictví, kde jim to myslí



jediný případ, kdy se autor o poesii (pravděpodobně) nepokoušel a to přesto, že jde nakonec o rým víc než absolutní - španělské obklady a dlažby Los Kachlos



a nakonec něco pro moraváky (:o))) - Pizza u Stréca

































2 comments:

kristinka said...

na tomhle mi pripada vtipny, ze se v tom da "vysledovat" cesta z florence na masarycku... :-D btw. v tom papirnictvi maj vyyyborny nalepky

filuta said...

no ono to je v podstatě moje cesta do školy (s malou zacházkou na masaryčku :o)), no když jsem chodil ještě na střední, tak jsem zase pravidelně potkával nákladní auta z nápisem autodopraha, to mi vždycky po ránu zvedlo náladu :o)